Press "Enter" to skip to content

Regulamin

REGULAMIN APLIKACJI FLATAPP

Spis treści:

§ 1 PODSTAWOWE DEFINICJE

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 3 UŻYTKOWNICY

§ 4 USŁUGI

§ 5 GRYWALIZACJA I SCORING

§ 6 REGUŁY ROZLICZEŃ

§ 7 ZASADY KORZYSTANIA

§ 8 ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI, ROLA OPERATORA

§ 9 PRAWO ODSTĄPIENIA

§ 10 ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W ODNIESIENIU DO PRZEDSIĘBIORCÓW

§ 11 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

§ 12 PRAWA AUTORSKIE ORAZ PRAWA POKREWNE

§ 13 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

§ 14 REGUŁY DOSTARCZANIA TREŚCI

§ 15 DORĘCZENIA

§ 16 WYMOGI TECHNICZNE

§ 17 OKRES OBOWIĄZYWANIA

§ 18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE


§ 1 

PODSTAWOWE DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie terminy (pisane wielką literą) należy rozumieć w sposób następujący:

  1. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady świadczenia Usług, w tym usług drogą elektroniczną, w szczególności prawa i obowiązki Stron. Regulamin opracowany został zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późniejszymi zmianami);
  2. Usługi – zespół funkcjonalności udostępnianych przez Operatora na rzecz Użytkownika. Zakres aktualnie świadczonych Usług wraz z informacją o ich odpłatności (lub o braku odpłatności) określa Cennik. Cennik stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3. Operator – INSIDE PARK APLIKACJA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Toruniu (87-100), przy ul. Prostej 12-14/1, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000754803, NIP: 7123376120.
  4. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Aplikacji, dostępnych za jej pośrednictwem Usług.
  5. Cennik – dostępny pod adresem flatapp.pl/app/cennik/, akt wskazujący zakres aktualnie świadczonych Usług, ich opis wraz z informacją o ich odpłatności (lub o braku odpłatności). 
  6. Konto – prowadzony dla Użytkownika w ramach Aplikacji zbiór zasobów (profil), do którego dostęp możliwy jest po wpisaniu Loginu, Hasła i adresu e-mail, w którym znajdują się dane Użytkownika i informacje o jego działaniach w ramach Aplikacji, za pomocą którego Użytkownik może korzystać z funkcjonalności Aplikacji, oferowanych za jej pośrednictwem Usług;
  7. Aplikacja – zespół funkcjonalności, oferowanych przez Operatora umożliwiający świadczenie Usług;
  8. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Operatorem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 § 1 Kodeksu Cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  10. Przedsiębiorca Indywidualny – osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej czynności wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  11. Usługodawca – zewnętrzny podmiot, oferujący swoje usługi (usługi dodatkowe) na rzecz Użytkowników Aplikacji (np. serwisant). 

§ 2 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Usługi przeznaczone są dla:
    • osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych (a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osób fizycznych posiadających ograniczoną zdolność do czynności prawnych)
    • osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.
  • Korzystanie z Usług wymaga rejestracji, aktywacji oraz weryfikacji Konta.
  • Rejestracja, aktywacja oraz weryfikacja Konta przebiega w następujący sposób:
    • wypełnienie formularza rejestracyjnego, poprzez wskazanie wymaganych danych identyfikacyjnych
    • wskazanie aktywnego adresu e-mail oraz numeru telefonu
    • akceptacja postanowień Regulaminu
    • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
    • weryfikacja prawidłowości podanych danych za pośrednictwem wiadomości sms, przesłanej na wskazany numer telefonu
    • weryfikacja prawidłowości adresu e-mail, poprzez aktywację przesłanego linku aktywacyjnego.
  • Dostęp do poszczególnych Usług może wymagać podania dodatkowych informacji o Użytkowniku, w tym:
    • PESEL
    • Nr i seria dowodu osobistego lub paszportu
    • Data ważności dokumentu tożsamości
    • Kraj
    • Adres zamieszkania
    • Data urodzenia
    • Imiona rodziców
    • Nazwisko panieńskie
    • Wysokość dochodów (zakres)
    • Nr karty płatniczej
    • Wykształcenie
    • Wykonywany zawód
    • Czas zatrudnienia na obecnym stanowisku (zakres)
    • Wiek (zakres)
    • Stan cywilny
    • Liczba osób na utrzymaniu
    • Ubezpieczenie na życie
    • Zobowiązania kredytowe
  • Dostęp co części Usług może wymagać dodatkowej weryfikacji Użytkownika. Dodatkowa weryfikacja wymaga podania numeru karty płatniczej. Następnie, następuje pobranie niewielkiej płatności (płatność weryfikacyjna – pobrana kwota jest następnie zwracana).

§ 3 

UŻYTKOWNICY

  • Po zarejestrowaniu, aktywacji i weryfikacji Konta, Użytkownik może korzystać z jednego z przedstawionych profili:
    • Właściciel. Do jego podstawowych uprawnień należy:
      • wprowadzenie danych nieruchomości, daty ich dostępności, innych elementów
      • negocjowanie warunków najmu
      • zawieranie umów najmu
      • potwierdzenie przekazania nieruchomości (protokół odbioru)
      • zarządzanie wynajętymi nieruchomościami
      • zamawianie dodatkowych usług Operatora oraz zewnętrznych Usługodawców
    • Mieszkaniec. Do jego podstawowych uprawnień należy:
      • przeglądanie dostępnych w Aplikacji ofert najmu,
      • negocjowanie warunków najmu
      • zawieranie umów najmu
      • potwierdzenie przekazania nieruchomości (protokół odbioru)
      • dokonywanie płatności (za pośrednictwem Operatora)
      • sygnalizowanie problemów, zgłaszanie reklamacji.
    • Usługodawca. Do jego podstawowych uprawnień należy:
      • wprowadzanie do Aplikacji usług dodatkowych
      • przyjmowanie zgłoszeń (zapotrzebowania na usługi dodatkowe)
      • dokonywanie wycen
      • prowadzenie dialogu z Użytkownikami potrzebującymi usług dodatkowych (za pośrednictwem wewnętrznego czatu)
      • wykonywanie we własnym zakresie, we własnym imieniu, na własny rachunek usług dodatkowych.
    • Inwestor. Do jego podstawowych uprawnień należy:
      • przegląd zawartych za pośrednictwem Aplikacji umów najmu, a następnie nabywanie wynikających z nich wierzytelności (wraz z opcją ubezpieczenia zakupu wierzytelności u Operatora);
      • przegląd opublikowanych w Aplikacji nieruchomości, a następnie zakup nieruchomości (w trybie negocjacji ceny podpowiedzi cenowe są generowane na bazie ceny średniej za metr z GUS). Aplikacja umożliwia zawarcie umowy przedwstępnej. Finalizacja transakcji, z uwagi na wymogi prawne, następuje poza Aplikacją
  1. Do podstawowych uprawnień Operatora należy:
    • oferowanie ubezpieczenia – na żądanie Właściciela może przedstawić za pomocą chatu ofertę ubezpieczeniową mieszkania lub wynajmu mieszkania (należności) lub sprzedanych należności;
    • oferowanie opcji odbiór kluczy – Operator może pośredniczyć w odbiorze kluczy do mieszkania (Właściciel przekazuje klucze do biura Operatora lub w inne umówione miejsce)
    • wykonanie autoryzacji mieszkania – przedstawiciel Operatora przygotowuje protokół odbioru lokalu
    • wykonanie zdjęć lokalu – przedstawiciel Operatora wykonuje i wstawia do systemu profesjonalne zdjęcia lokalu
    • wykonanie zdjęć 3D lokalu – przedstawiciel Operatora wykonuje i wstawia do systemu obrazowanie 3D lokalu
    • obsługa lokalu – za miesięczną opłatą Operator przejmuje obowiązki właściciela jako zarządcy wynajmowanego mieszkania. Operator pośredniczy w płatnościach czynszu i w transakcjach inwestorskich pobierając od tego ustaloną prowizję.
    • opcja przeglądania informacji o dostępnych w Aplikacji umowach najmu, lokalach, a następnie decydowanie o przedstawieniu oferty najmu lub zakupu lokalu (Operator zachowuje w tym zakresie prawo pierwszeństwa, co oznacza, że jest uprawniony do samodzielnego przedstawienia oferty najmu lub zakupu, przed udostępnieniem danych dotyczących najmu lub lokalu innym Użytkownikom. W praktyce, Operator przedstawia oferty w ramach prawa pierwszeństwa lub oznacza lokale lub najmy jako widoczne dla pozostałych Użytkowników).

§ 4

USŁUGI

  1. Operator w ramach Usług świadczy na rzecz Użytkowników usługi, których istotą jest w szczególności lecz nie tylko, umożliwienie Użytkownikom korzystania z następujących opcji:
    1. Usługa wynajmu nieruchomości wraz z naprawą i remontowaniem wynajmowanych mieszkań wraz z instruktażowymi klipami wideo dla zagadnień związanych z nieruchomościami. W ramach tej usługi, Użytkownik otrzyma możliwość:
      • publikowania w Aplikacji ofert najmu – dotyczy zarówno właścicieli prywatnych i instytucjonalnych;
      • korzystania z zaawansowanej wyszukiwarki, pozwalającej na odnajdywanie ofert najmu
      • negocjacji cen
      • finalizację transakcji, poprzez umożliwienie zawarcia umowy na odległość i realizację płatności w sposób zdalny
      • zamówienia dodatkowych usług świadczonych przez Operatora lub Usługodawców polegających m.in. na: udostępnienie kluczy klientowi (z weryfikacją kodem, lub za pomocą czytnika QR), weryfikację mieszkania (sprawdzenie stanu liczników i wyposażenia, przygotowujące do protokołów odbioru) lub wykonanie profesjonalnych zdjęć, a także usługę ubezpieczenia mieszkania, remontu lub naprawy, w postaci zapytania o ofertę cenową i możliwość opłacenia pełnej kwoty / zaliczki.
      • zdalnego podpisania protokołu odbioru przedmiotu najmu
      • komunikacji w trakcie obowiązywania stosunku najmu z wynajmującym, w celu zgłaszania potrzeb i usterek.
      • korzystania z narzędzi wsparcia w postaci materiałów multimedialnych prezentujących konieczne do przeprowadzenia czynności krok po kroku, jak również praktyczne porady.
    2. Usługa kupna i sprzedaży należności z tytułu najmu wraz instruktażowymi klipami wideo dla zagadnień związanych z nieruchomościami. W ramach tej usługi, Użytkownik otrzyma możliwość:
      • zakupu/sprzedaży należności (wierzytelności) na rzecz Operatora lub innego Inwestora, w tym możliwość zakupu/sprzedaży pakietów czasowych należności w ramach wtórnego rynku najmu (np. opcja pozyskania przyspieszonej spłaty z góry za kilka lat na ustalony procent lub na innych możliwych do personalizacji zasadach rynkowych).
      • podczas zawierania umowy sprzedaży należności nabywca będzie mógł uzyskać dostęp do statystyk mieszkania i ryzyka związanego z odzyskaniem należności;
      • korzystania z narzędzi wsparcia w postaci materiałów multimedialnych prezentujących konieczne do przeprowadzenia czynności krok po kroku, jak również praktyczne porady.
    3. Usługa rezerwacji nieruchomości wraz instruktażowymi klipami wideo dla zagadnień związanych z nieruchomościami. W ramach tej usługi, Użytkownik otrzyma możliwość:
      • rezerwacji wybranych nieruchomości w celu ograniczenia ich dostępności. Właściciel określa szczegóły rezerwacji, w tym kwotę i możliwy czas rezerwacji;
      • podpisanie umowy przedwstępnej sprzedaży nieruchomości wraz z funkcją przyjęcia zadatku;
      • ubezpieczenia zakupionej nieruchomości;
      • korzystania z narzędzi wsparcia w postaci materiałów multimedialnych prezentujących konieczne do przeprowadzenia czynności krok po kroku, jak również praktyczne porady.
    4. Kompleksowa obsługa transakcyjna poprzez Aplikację. Aplikacja umożliwia:
      • przeprowadzenie procesu rezerwacji wynajmu/wynajmu/dalszego wynajmowania w całości, za pomocą dostarczonej platformy informatycznej bez konieczności jakiegokolwiek kontaktu fizycznego z urzędami, jak i bez potrzeby przygotowywania i obsługi korespondencji w formie papierowej.
      • zautomatyzowanie procesu obsługi ich fizycznego stanu od prostych napraw począwszy na remontach skończywszy, poprzez wykorzystanie bazy Usługodawców.
      • dostęp do rozszerzonych możliwości zakupu/wynajmu za pośrednictwem mechanizmów licytacji i negocjacji cen, co pozwoli na maksymalizację atrakcyjności cen produktów dostępnych w ramach Aplikacji;
      • użycie technologii podwójnej autoryzacji (kod SMS) w celu potwierdzenia zawarcia umowy oraz technologii blockchain w celu trwałego zapisania tego zdarzenia w łańcuchu bloków.
    5. Obsługa prawno-księgowa. Obsługa płatności.
      • Aplikacja umożliwia skorzystanie z kompleksowej obsługi prawno-księgowej transakcji. Całość obsługi zarówno od strony prawnej jak i księgowej zostanie przeprowadzana poza Użytkownikiem, za pośrednictwem dostarczonych narzędzi informatycznych i obejmować będzie przygotowanie umów, potwierdzenie zawarcia umowy oraz obsługę wystawiania rachunków, jak również obsługę płatności. System umożliwi również automatyczne dokonanie transakcji finansowych (poprzez zapewnienie możliwości płatności).
    6. Usługa oceny wiarygodności kontrahenta i ryzyka transakcyjnego (zgodnie z par. 4)
    7. Usługa umożliwiająca łatwy i intuicyjny dostęp do produktów oferowanych na rynku nieruchomości. Aplikacja zapewni stały dostęp do produktów i usług związanych z obsługiwanymi nieruchomościami.
    8. Usługa obejmująca dostęp do pełnej obsługi ubezpieczeniowej. Aplikacja umożliwia:
      • zakup oferty ubezpieczeń nieruchomości wynajmowanych i kupowanych przy użyciu Aplikacji
      • zamówienie ubezpieczenia spłaty należności i zdarzeń losowych.
    9. Dostęp do szkoleń. Aplikacja umożliwi:
      • uzyskanie dostępu do szkoleń przez zarejestrowanych i zweryfikowanych Użytkowników;
      • opcję samosprawdzenia zdobytej wiedzy na podstawie opracowanych dla szkoleń testów.
  2. Operator nie gwarantuje dostępności wszystkich funkcjonalności i Usług.
  3. Usługi mogą być świadczone w wariantach. Usługi mogą być oferowane w różnych modelach rozliczeń.
  4. Część Usług może być zastrzeżona dla danego profilu Użytkownika.
  5. Charakter i zakres Usług zależy od wybranego wariantu.
  6. Aktualna informacja o dostępnych Usługach zawarta jest w Aplikacji oraz w Cenniku.
  7. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, przed aktywacją danej Usługi, składa oświadczenie: „Niniejszym zamawiam wykonanie umowy o świadczenie usług i wnoszę o realizację przed upływem terminu do odstąpienia od umowy”.

§ 5

GRYWALIZACJA ORAZ OCENA WIARYGODNOŚCI UŻYTKOWNIKA

  1. Każde Konto podlegać ma ocenie na bazie Grywalizacji oraz Scoringu finansowego, które to oceny (w formie uproszczonej) mogą być udostępniane pozostałym Użytkownikom. Użytkownicy nie otrzymują szczegółowych, cząstkowych informacji, będących składową oceny.
  2. Grywalizacja – określana również w języku polskim jako gamyfikacja lub gryfikacja to proces wykorzystywania mechanik oraz systemów znanych przede wszystkim z gier komputerowych lub planszowych i znajdowania ich zastosowania w życiu codziennym. Głównym celem tychże technik jest zwiększanie zaangażowania Użytkownika w wykonywanie określonych czynności.
  3. Ocena w procesie Grywalizacji odbywać się będzie na podstawie, następujących czynników, różnych, w zależności od profilu Użytkownika, czy przedmiotu oceny:
    1. Właściciel
      • poprawność uzupełnienia profilu i danych osobowych
      • ilość wynajętych nieruchomości (wraz z parametrami wynajmu)
      • poprawność dodania nieruchomości i uzupełnienia oferty
      • szybkość rozwiązywania spraw
      • zgodność produktu z opisem
      • jakość obsługi
      • szybkość komunikacji
      • średnia wartość ocen przyznana przez najemców
      • czas spędzony w aplikacji
    2. Mieszkaniec
      • poprawność uzupełnienia profilu,
      • terminowość
      • ilość szkód
      • ilość interwencji związanymi z zakłócaniem ciszy i porządku
      • średnia wartość ocen
      • czas spędzony w aplikacji
    3. Właściciel (w zakresie sprzedaży nieruchomości)
      • poprawność uzupełnienia profilu
      • poprawność dodania nieruchomości
      • średnia wartość ocen
      • szybkość komunikacji
      • ilość sprzedanych nieruchomości
      • czas spędzony w aplikacji
    4. Inwestor
      • poprawność uzupełnienia profilu
      • średnia wartość ocen
      • ilość kupionych nieruchomości
      • szybkość komunikacji
      • czas spędzony w aplikacji
    5. Usługodawcy
      • punktualność
      • terminowość
      • profesjonalizm
      • stosunek jakości do ceny
      • średnia wartość ocen
    6. Nieruchomości opublikowane w Aplikacji będą oceniane pod kątem:
      • zgodność z opisem
      • czystość
      • udogodnienia
      • komfort
      • lokalizacja
      • otoczenie.
  4. Scoring stanowi ocenę stabilności oraz wiarygodności finansowej Użytkownika. Przy jego ustalaniu brane są pod uwagę takie kryteria jak: wysokość miesięcznych dochodów, wykształcenie, wykonywany zawód, czas zatrudnienia na obecnym stanowisku wiek stan cywilny, liczba osób na utrzymaniu, fakt posiadania ubezpieczenia na życie , występowanie zobowiązań kredytowych.
  5. Udział w ocenach na potrzeby Grywalizacji i Scoringu ma charakter dobrowolny.
  6. Wyniki Grywalizacji oraz Scoringu mogą wpływać na warunki oferowanych Usług, satysfakcję Użytkownika z korzystania z Aplikacji.

§ 6

REGUŁY ROZLICZEŃ

  1. Usługi oferowane przez Operatora mają charakter odpłatny, chyba, że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  2. Informacja o odpłatności Usługi, wysokości wynagrodzenia oraz zasadach rozliczeń każdorazowo publikowana jest w Cenniku oraz Aplikacji. 
  3. Operatorowi przysługuje prawo aktualizowania Cennika, bez konieczności informowania Użytkownika. Aktualizacje Cennika nie mają zastosowania do Usług, których świadczenie rozpoczęto przed wprowadzeniem zmian. 
  4. Wynagrodzenie za Usługi będzie płatne z góry, chyba że postanowienia Cennika wyraźnie stanowią inaczej.
  5. Operator umożliwia płatność za pośrednictwem PayU S.A.
  6. Faktury VAT za Usługi będą doręczane Użytkownikowi pocztą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail w formacie PDF.
  7. Poprzez akceptację Regulaminu, Użytkownik upoważnia Operatora do wystawiania faktur VAT w formie elektronicznej. Ponadto, Użytkownik wyraża zgodę na dostarczanie faktur VAT drogą elektroniczną na wskazany przez siebie adres e-mail.
  8. Operator może prowadzić akcje promocyjne, umożliwiające korzystanie z Usług na preferencyjnych warunkach. Zasady takich akcji oraz warunki udziału w nich, będą określać odrębne regulaminy lub komunikaty Usługodawcy.
  9. Zasady rozliczeń, stosowane stawki wynagrodzenia Operatora mogą różnić się w zależności od rezultatów Grywalizacji oraz Scoringu. 
  10. Operator jest uprawniony do przyjmowania płatności od stron stosunków prawnych nawiązywanych w Aplikacji, a następnie, po potrąceniu należnego Operatorowi rozliczenia, dokonywania należnych wypłat i rozliczeń. 
  11. Operator dochowa niezbędnej staranności, by wszelkie rozliczenia z Użytkownikami, następowały w terminie 7 dni od dnia zarachowania płatności na rachunku Operatora.

§ 7

ZASADY KORZYSTANIA

  1. Użytkownik powinien korzystać z Aplikacji, jak też oferowanych za jej pośrednictwem Usług zgodnie z ich przeznaczeniem.
  2. Na Użytkowniku spoczywa odpowiedzialność za przestrzeganie zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Korzystając z Usług Użytkownik powinien respektować obowiązujące przepisy prawa, szczególnie dotyczące ochrony danych osobowych, praw autorskich oraz własności intelektualnej.
  4. W przypadku naruszenia reguł określonych w niniejszym paragrafie, Użytkownik może zostać pociągnięty do odpowiedzialności zarówno na gruncie karnym, jak i cywilnym. W szczególności, Użytkownik może odpowiadać za naruszenie praw, dóbr lub wolności podmiotów trzecich.
  5. Operator dokładać będzie wszelkiej możliwej staranności, by korzystanie z Aplikacji odbywało się w sposób bezpieczny. Operator nie może jednak przyjąć na siebie odpowiedzialności za ewentualne ryzyka, charakterystyczne dla korzystania z sieci Internet (takie jak działanie złośliwego oprogramowania, przestępcze działania osób trzecich i inne).

§ 8

ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI, ROLA OPERATORA

  1. Operator będzie dążyć do tego, by oferowane Usługi świadczone były w sposób stały i niezakłócony.
  2. Operator zastrzega na swoją rzecz prawo do wprowadzania przerw w dostępie do Aplikacji, Usług.
  3. Operator, ilekroć będzie to możliwe, będzie informował Użytkowników o przewidywanych przerwach w dostępie do Aplikacji i/lub Usług.
  4. Konieczne przerwy Operator będzie planował kierując się dobrem Użytkowników, dążąc do minimalizacji związanych z przerwami niedogodności.
  5. Operator oferuje Usługę „w stanie takim, w jakim się znajduje” (tzw. „as is“).
  6. Operator dopuszcza możliwość aktualizacji Usług.
  7. Operator nie udziela na Usługi gwarancji.
  8. Operator może występować jako strona zawieranych za pośrednictwem Umów (w szczególności jako Wynajmujący, Inwestor, dostawca usług zewnętrznych) – w takiej sytuacji, okoliczność ta jest wyraźnie i jednoznacznie przekazywana do wiadomości Użytkownika.
  9. O ile wyraźnie nie postanowiono inaczej, Operator nie jest stroną umów zawieranych przy wykorzystaniu Aplikacji.
  10. W przypadku umów, których Operator nie jest stroną, Operator nie odpowiada za:
    1. Działania lub zaniechania Użytkowników będących stroną umowy;
    2. Nienależyte wykonanie lub niewykonanie zobowiązań przez strony umowy;
    3. Terminowość regulowania zobowiązań przez strony umowy;
    4. Niewypłacalność stron umowy
    5. Wady przedmiotów umowy
    6. Zgodność przedmiotu umowy z zawartą umową (w tym nade wszystko, Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji czy też rękojmi)
  11. Operator wskazuje, że usługa Scoringu, powstała w jej toku ocena, oparta jest w dużej mierze na informacjach przedstawionych przez Użytkownika poddawanego ocenie. Operator, mimo dochowania staranności i pouczenia o takim obowiązku, nie może odpowiadać za rzetelność i kompletność informacji podanych na potrzeby tej oceny. W konsekwencji Operator nie może odpowiadać za konsekwencje działań i zaniechań, opartych na Scoringu.
  12. O ile wyraźnie nie zastrzeżono inaczej, Operator nie jest dostawcą usług dodatkowych, do których dostęp można uzyskać poprzez Aplikację. O ile nie postanowiono inaczej, dostawcami tychże są niezależni od Operatora przedsiębiorcy. Dostawcą usług dodatkowych (Usługodawcą) może być każdy podmiot prowadzący działalność gospodarczą. Publikacja danych dostawcy usług dodatkowych nie stanowi o rękojmi jakości i rzetelności jego działań, nie jest formą zachęty, reklamy czy rekomendacji.

§9

PRAWO ODSTĄPIENIA

  1. Użytkownik będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może – co do zasady – w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy w przypadku Usług rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w dowolnej formie.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    1. pisemnie na adres: Prosta 12-14/1, 87-100 Toruń.
    2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aplikacja@insidepark.pl .
  5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy Operator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie otrzymane od niego płatności.
  8. Zgodnie z art. 38 Ustawy, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Operator wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

§ 10

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W ODNIESIENIU DO PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Przepisy niniejszego paragrafu mają zastosowanie do Przedsiębiorców, z zastrzeżeniem postanowień dotyczących Przedsiębiorców Indywidualnych.
  2. Na mocy niniejszego Regulaminu wyłączona zostaje odpowiedzialność Operatora oparta na przepisach Kodeksu Cywilnego w zakresie rękojmi.
  3. Wszelka odpowiedzialność Usługodawcy zostaje ograniczona do przypadków zawinionego bądź rażąco niedbałego działania lub zaniechania.
  4. W żadnej sytuacji, Operator nie odpowiada za utracone korzyści.
  5. Operator nie odpowiada również za szkody powstałe na skutek utraty danych.
  6. Odpowiedzialność Operatora względem Użytkownika we wszystkich przypadkach jest limitowana do łącznej wysokości należności uregulowanej przez Użytkownika w ramach zapłaty za Usługi.
  7. Odpowiedzialność za korzystanie z Usług spoczywa na Użytkowniku.
  8. Wszelkie spory powstałe na tle niniejszego Regulaminu (w tym dotyczące Usług) będą rozpoznawane przez Sąd właściwy dla siedziby Operatora.
  9. Do Przedsiębiorcy Indywidualnego stosuje się:
    1. postanowienia paragrafu 7 Regulaminu (Prawo odstąpienia od umowy);
    2. przepisy dotyczące Konsumenta, zawarte w art. 385(1)-385(3) Kodeksu cywilnego (zakaz stosowania klauzul niedozwolonych);
    3. przepisy Tytułu XI Dział II Kodeksu Cywilnego dotyczące Konsumenta (rękojmia za wady); przepisy Tytułu XI Dział II (1) Kodeksu Cywilnego dotyczące Konsumenta (roszczenie wobec sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej).
  10. Do Przedsiębiorcy Indywidualnego nie ma zastosowania:
    1. art. 563 oraz art. 567 § 2 Kodeksu Cywilnego, dotyczące kupującego;
    2. art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego zdanie drugie.

§ 11

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Każda osoba korzystająca z Aplikacji ma prawo złożenia reklamacji dotyczącej jej funkcjonowania.
  2. Ponadto, Użytkownikowi przysługuje prawo skierowania reklamacji dotyczącej działania Usług.
  3. Operator zaleca, by reklamacje były kierowane na adres e-mail: aplikacja@insidepark.pl.
  4. W celu usprawnienia procesu rozpoznania reklamacji, Operator zaleca, by zgłoszenie zawierało:
    1. dane identyfikujące zgłaszającego;
    2. opis problemu (czas, częstotliwość występowania, skutki);
    3. oczekiwany sposób rozwiązania.
  5. Operator rozpozna reklamację niezwłocznie, nie później aniżeli w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  6. Informujemy, że Użytkownik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych form rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
  7. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
    2. Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu;
    3. Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów – adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
  8. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

§ 12

PRAWA AUTORSKIE ORAZ PRAWA POKREWNE

  1. Treści zawarte w Aplikacji i Usługach (w tym nade wszystko utwory, znaki towarowe, bazy danych, programy komputerowej) podlegają ochronie prawnej.
  2. Ochrona ta wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym:
    1. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
    2. ustawy o własności przemysłowej;
    3. ustawy o ochronie baz danych;
    4. ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  3. Prawa do wyżej wskazanych treści przysługują Usługodawcy.
  4. Sam fakt korzystania z Aplikacji oraz Usług nie powoduje przeniesienia na Użytkownika jakichkolwiek praw lub licencji dla treści objętych ochroną prawną, chyba że wyraźnie postanowiono inaczej.

§ 13

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Operator jest Administratorem danych osobowych Użytkowników, w zakresie niezbędnym do udostępniania Aplikacji, dostępnych za jej pośrednictwem funkcjonalności i Usług.
  2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Operatora (podstaw, zasad, zakresu przetwarzania, praw i obowiązków Stron) określa Polityka prywatności, która dostępna jest pod adresem https://flatapp.pl/app/privacy-policy

§14

REGUŁY DOSTARCZANIA TREŚCI

  1. Operator umożliwia Użytkownikom opcję zamieszczania treści w Aplikacji (w tym opisów nieruchomości).
  2. Użytkownicy powinni powstrzymać się od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  3. W szczególności, Użytkownicy powinni powstrzymać się od:
    1. popierania radykalnych poglądów i zachowań, w szczególności o charakterze dyskryminującym (bez względu na przyczynę dyskryminacji);
    2. zamieszczania treści wulgarnych (w powszechnym tego słowa rozumieniu);
    3. podejmowania działań sprzecznych ze społecznymi normami, dobrymi obyczajami;
    4. publikowania wystąpień nawołujących lub zachęcających do spożywania alkoholu, narkotyków, wyrobów tytoniowych lub innych podobnych substancji;
    5. upubliczniania treści naruszających cudze dobra osobiste (w tym wizerunek osób trzecich);
    6. podejmowania nieuzgodnionej z Operatorem działalności reklamowej (lub innej pokrewnej);
    7. nieuzgodnionego z Operatorem testowania Aplikacji lub jej elementów pod kątem zabezpieczeń technicznych i informatycznych;
    8. zamieszczania odnośników do stron naruszających reguły określone w niniejszym paragrafie.
  4. Operator nie odpowiada za wiarygodność, rzetelność, kompletność i zgodność z prawem treści dostarczonych przez Użytkowników.
  5. Operator uniemożliwi dostęp do treści o bezprawnym charakterze:
    1. po otrzymaniu urzędowego zawiadomienia
    2. po uzyskaniu wiarygodnej wiadomości na ten temat.
  6. Użytkownik zobligowany jest do wprowadzania i utrzymywania w Aplikacji aktualnych treści. W szczególności, Użytkownik zobligowany jest do aktualizowania tj. niezwłocznego przekazywania następujących informacji:
    1. własnych danych identyfikacyjnych, kontaktowych;
    2. danych dotyczących nieruchomości, wierzytelności oraz stosunków najmu
    3. informacji o zmianach właścicielskich
  7. Jeżeli na skutek zaniechania przekazania aktualnych informacji, o których mowa w ust. 6, doszło do wyrządzenia szkody, niewykonania zobowiązania, nienależytego wykonania zobowiązania, wypłaty należności na rzecz nieuprawnionego podmiotu, wyłącznym adresatem roszczeń w tym zakresie pozostaje Użytkownik, który dopuścił się zaniechania.
  8. W przypadku powzięcia przez Operatora uzasadnionego podejrzenia, że:
    1. Użytkownik zaniechał przekazania aktualnych danych
    2. Występuje realne ryzyko wyrządzenia szkody, niewykonania zobowiązania, nienależytego wykonania zobowiązania, wypłaty należności na rzecz nieuprawnionego podmiotu

§ 15

DORĘCZENIA

  1. Wszelkie doręczenia pism (w tym dokumentów elektronicznych, faktur, zawiadomień dotyczących płatności, wezwań, oświadczeń dotyczących umów, oświadczeń o wypowiedzeniu, odstąpieniu) następować będzie w formie elektronicznej, za pośrednictwem Aplikacji. Za moment doręczenia uznawana będzie chwila umieszczenia wiadomości w Aplikacji. O umieszczeniu wiadomości w Aplikacji Użytkownik jest informowany poprzez wiadomość e-mail.
  2. Jeżeli doręczenie w formie elektronicznej okaże się niemożliwe z przyczyn technicznych lub prawnych, pisma, o których mowa w ust. 1 doręczane będą w formie tradycyjnej, za pomocą przesyłki poleconej na adres wskazany przez Użytkownika w Aplikacji. W przypadku niepodjęcia przesyłki, pisma uznawane będą za doręczone wraz z upływem 14 dni, od dnia pozostawienia zawiadomienia o możliwości odbioru (14 dni od pierwszego awizo).
  3. Użytkownik zobligowany jest aktualizować swoje dane kontaktowe (w szczególności adres e-mail, adres do korespondencji). Pisma wysłane na dotychczasowy adres przed wprowadzeniem zmiany w Aplikacji, będą uważane za skutecznie doręczone.

§ 16

  1. Dostęp do zasobów Aplikacji możliwy będzie zarówno przy wykorzystaniu interfejsu webowego jak również dedykowanej aplikacji mobilnej.
    1. Wspierane przez Aplikację wersje systemów to iOS 14+ i Android 8+.
  2. Pobrania mobilnej wersji Aplikacji na kompatybilne urządzenie ze sklepu Apple Appstore lub Google Play
  3. Użycia kompatybilnej przeglądarki internetowej

§ 17

OKRES OBOWIĄZYWANIA

  1. Użytkownik ma prawo rezygnacji z korzystania z Aplikacji, w tym usunięcia Konta, w każdym czasie, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
  2. Wola rezygnacji z korzystania z Aplikacji i/lub usunięcia Konta:
    1. Nie wpływa na ważność i obowiązywanie umów zawartych za pośrednictwem Aplikacji (niezależnie od tego, czy były to umowy zawarte z Operatorem, czy też innymi Użytkownikami)
    2. nie zwalnia z obowiązku zapłaty za zaciągnięte przez Użytkowania zobowiązania. W szczególności, Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty za cały, przewidziany pierwotnie okres obowiązywania Usługi. Użytkownikowi nie przysługuje prawo zwrotu za niewykorzystany okres.
  3. Operatorowi przysługuje prawo do anulowania Usług ze skutkiem natychmiastowym oraz do odmowy świadczenia Usług w przyszłości, w przypadku, gdy Użytkownik w sposób rażący narusza postanowienia niniejszego Regulaminu. Anulowanie Usług nie pozbawia Użytkownika praw dotąd nabytych.

§ 18

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.07.2022.
  2. Regulamin jest udostępniany nieprzerwanie na stronie internetowej Panelu. Regulamin jest nadto doręczany Użytkownikom na trwałym nośniku w chwili zawarcia umowy dotyczącej Usług (np. w postaci PDF na wskazany adres e-mail Użytkownika).
  3. O zmianie Regulaminu, Użytkownicy będą informowani w ramach Aplikacji.
  4. Wszelkie pytania, wnioski i uwagi dotyczące funkcjonowania Aplikacji, oferowanych za jej pośrednictwem Usług należy kierować na adres e-mail:aplikacja@insidepark.pl .
  5. We wszelkich sprawach określonych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

Załączniki:

Nr 1 – Cennik

Comments are closed.